Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Τρομοκρατική Δημοσιογραφία - Ποιοι είναι;

Ο άνθρωπός μου στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, μου έστειλε μια τηλεφωνική συνομιλία ανάμεσα σε δυο δημοσιογράφους. Δεν ξέρω ποιοι είναι αλλά την δημοσιεύω και παρακαλώ όσους γνωρίζουν κάτι περισσότερο να δώσουν στοιχεία ώστε να χτυπηθεί η τρομοκρατική δημοσιογραφία:

-Ναι.
-Δεν σε ξύπνησα;
-Σε έβλεπα στον ύπνο μου και με πήρες τηλέφωνο. Το όνειρο έγινε πραγματικότητα…
-Μωρό μου, είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον… Τι φοράς;
-Πανοπλία! Τι θες να φοράω στο κρεβάτι; Είμαι με την κομπινεζόν…
-Βγάλ’ την!
-Τι;
-Βγάλ’ την σου λέω!
-Την έβγαλα…
-Ξαναβάλ’ την!
-Γιατί μου το κάνεις αυτό;
-Έλα, ξέρεις πως είμαι σαδιστής…
-Και μαζοχιστής…
-Καλά, τους τρελάναμε με την τηλεφωνική συνομιλία με τα δήθεν χαχανητά των τρομοκρατών για το Αφγανάκι. Πήγαν οι ανάρχες να πλακώσουν τον Πάνο…
-Μη λες ονόματα…
-Δίκιο έχεις. Τον ηλίθιο εννοούσα…
-Καλά, ρε Γιά…
-Γιακουμή!
-Καλά, ρε Γιακουμή, πώς σου ήρθε η ιδέα να πούμε στο δελτίο πως οι τρομοκράτες γελούσαν και έκαναν πλάκα με το Αφγανάκι που σκοτώθηκε από τη βόμβα;
-Έλα μωρέ, δεν θυμάσαι τι γέλια είχαμε ρίξει στη σύσκεψη όταν ξεκοιλιάστηκε το μαλακισμένο το Αφγανό; Φαντάστηκα πως θα το διασκέδασαν κι αυτοί…
-Μήπως είμαστε άκαρδοι;
-Όχι, μωρό μου, απλώς είμαστε δημοσιογράφοι… Θέλω να έρθω τώρα εκεί να σε σκίσω!
-Πώς μου μιλάς έτσι; Εγώ παλιά ήμουν στην ΚΝΕ!
-Γι’ αυτό με τρελαίνεις! Κάθε φορά που σε πηδάω, νομίζω πως πηδάω τον Στάλιν!
-Τον είδες τον καινούργιο καμεραμάν;
-Τον είδα…
-Ωραίο τεκνό ε;
-Καλός είναι. Γουστάρεις να κάνουμε τρίο;
-Θα δεχτεί;
-Αν δεν δεχτεί, θα πάρει τον πούλο… Θέλω να έρθω τώρα εκεί και να σου πετάξω τα μάτια έξω…
-Έξω είναι τα μάτια μου. Το έχω από φυσικού μου…
-Γουρλομάτα μου, θέλω να σου κάνω παιδί!
-Δεν γίνεται, έχω περάσει κλιμακτήριο…
-Εγώ θα σε γκαστρώσω! Θα σε κάνω Σάρα!
-Να είσαι φρόνιμος, γιατί έχω κάνει και πλαστική…
-Θα σου σκίσω τα ράμματα!
-Σιγά ρε βάρβαρε… Δεν μου λες, τι σου είπε ο Τέρης Χρυσός;
-Ποιος;
-Ο Χρυσός! Ο χρυσοχόος!
-Α, αυτό το βλαχαδερό! Μου είπε πως μας ευχαριστεί για τη βοήθεια. Με το πού είπαμε πως οι τρομοκράτες γελούσαν και χαχανίζανε με το νεκρό Αφγανάκι, σπάσανε τα τηλέφωνα της Αστυνομίας από ανθρώπους που ήθελαν να δώσουν πληροφορίες για τους συλληφθέντες.
-Ε, αυτός δεν ήταν ο στόχος μας; Να τους παρουσιάσουμε σαν κτήνη, για να εξαγριωθεί ο κόσμος και να αρχίσει να δίνει πληροφορίες.
-Εμείς καλά το κάναμε, μωρό μου, αλλά τζίφος η δουλειά. Δεν βρέθηκε η γιάφκα με τα όπλα…
-Καλά, γιατί δεν φτιάχνει η Αντιτρομοκρατική μια γιάφκα και να πουν ότι είναι του Επαναστατικού Αγώνα; Τόσα όπλα έχουν…
-Αυτό του είπα κι εγώ. Το σκέφτονται. Μάλλον αυτό θα κάνουν…
-Ναι μωρέ, ας φτιάξουν μια γιάφκα και θα την παρουσιάσουμε εμείς σαν πραγματική. Μόνο να μας το δώσει αποκλειστικότητα…
-Ε καλά, εννοείται!
-Άντε καληνύχτα τώρα, μωρό μου. Τα λέμε αύριο…
-Καληνύχτα, μπέμπα…

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου